BEN KIMIM HOCAM..?


HANOĞLU ... Kim HOCAM... ?


Beyaz TV’de  dün gece ( 10 Subat 2013 ) aylardır mucadele ettigimiz GALATASARAY ın Borsa Vurgunu, Sermaye Artırımı, Manipülasyon, Vergi Kaçakçılığı, SPK denetimi ve sair tum usulsüzlük dosyaları konusunda TWITTER’da binlerce mention olunca Sn Ahmet ÇAKAR Hocamiz bu sabah sormuş : “SİZ KİMSİNİZ HAKAN BEY? HERKES SİZDEN NEDEN BAHSEDİYOR?” diye…
 
 
 
 
 







BEN BUNU ELEŞTİREN BİR ADAMIM HOCAM…
Türk Devletinden cukkalanan milyarlarca doları vergi vermemek için yurt dışında kurduğu firmalara aktaran, Sözleşmelerdeki VERGİ MUAFIYETİ hükümlerinin tamamını kullanan,  daha sonra da bu parayı, zor duruma düşmüş 100 yıllık bir kulübün borçlarını kapatmak için tefeci misali  HİSSE KARŞILIĞI fon sağlamak için kullanan bir adam.. Bu mu Koca GALATASARAY ı kurtaran adam?
BEN BUNU KABUL EDEMIYORUM HOCAM…
Sermaye Piyasası Kanunlarına gore kurulan Şirketleri birleştirirken YATIRIMCI dan bilgi saklayan, Yatırımcıya hisse satılmayacak bilgisi veren, bu bilgiyi açıklamadan elindeki hisseleri boşaltan, borcunu tahsil eden, sonra da güya Galatasaray için, eski tarihli bir Protokolle gelirlerin sadece % 10’unun Şirkete ait olduğunu, gerisinin Kulüpte kalacağını belirterek yatırımcıların 100 Milyon USD kaybetmesine neden olan bir adam olduğu bizzat Sermaye Piyasası Kurulunca tespit edilip savunma istenen bir adam..
BEN ENAYI DEĞİLİM HOCAM…
Kulübün sahip olduğu Şirkete ait olması gereken biletlere, halktan bilgi saklayarak Kulüp tarafından el koyan, sonra da kasadaki gelirlerine göz dikip, halkımızın Borsa konusundaki bilgisizliğinden de yararlanarak, bir çok Devlet kurumunun göz yummasıyla, o Şirkete tekrar satan Ali Cengiz oyunları oynayan adamı izleyecek miydim?
BEN BUNU YAPAMADIM HOCAM…
Mayıs 2012 de, tescillli Galatasaraylı Sermaye Piyasası Kurulu eski Başkanı ile işbirliği içinde bir operasyonla % 10.000 ( YUZDE ONBIN ) lik bir sermaye artırımına gidilmesi, küçük yatırımcıdan 150 Milyon USD çalınması, hem Şirketin hem Kulubun yönetiminde olmanın getiridiği avantajla, yatırımcıların ezilmesi, borçlandırılması, milletin ekmeğine, evine, arabasına göz koyulmasını…
BEN BUNU HAZMEDEMEDIM HOCAM…
Herkesin uyuduğunu görüp, sessizlikten hoşlanan, paranın da tatlı gelmesiyle, Eylül 2012 de aynı operasyonu toplamda % 25.000 ( YUZDE YIRMIBESBIN ) lik ikinci bir bedelli sermaye artırımıyla TAÇ landırmaya çalışan adamı durdurmak için, Mahkemelere, Sermaye Piyasası Kuruluna, Maliye Bakanlığına, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’na, Cumhurbaşkanına, Başbakana, Bakanlara  kanuni saikler de göstererek başvuran, bu çabalarla Sermaye Piyasası Kurulu eski Başkanını görevden aldıran, hakkında Başbakanlığın soruşturma başlatmasını sağlayan, ve son olarak Sermaye Artırım talebinin reddedilmesini sağlayan Türk Vatandaşlarını bu konuda bilgilendiren ve yönlendiren bir uzman...
SUSAMADIM BEN HOCAM…
Dünyada eşi bulunmayacak bir operasyonla, yatırımcıdan para çalınması yetmezmiş gibi, Bilet ve kombine satışlarında, satış gelirlerinin sadece % 10’unun vergiye tabi tutulması, bakiyesinin makbuzla Derneğe bağış gösterilerek, vergiden istisna edilmesi, taraftarın renk tutkusunun kullanılması ve buna Maliye Bakanlığı’nın izin vermesini, her ay aldığı ücretin daha eline geçmeden vergisini ödeyen bir  insan olarak…

Rakibi, son 10 yılda 377 Trilyon vergi ve sair yasal yükümlülüğünü eksiksiz karşılamışken, kendisinin Yüzlerce Trilyon vergi borcu Devlet tarafından AFFEDILEN, hala 25 Trilyon vergi borcunun AFFINI BEKLEYENbir takımın, yurt dışından getirilen yabancı futbolculara 100 Trilyon para aktarmasını
BUNU YEDIREMEDIM BEN HOCAM…
Ben, Sn AYSAL’ın bu RED kararının ardından, gözümüzün içine baka baka, KREDI alacağız SERMAYE ARTIRIMINA KATILACAĞIZ derken, Sermaye Piyasası Kurulunun RED kararında açıkça ifade ettiği KARARIN ARKASINDAN DOLANMAK yöntemini uygulayacağını anlamayanlara açık açık anlatmayı görev edindim tüm yazılı ve görsel MEDYA uyurken ya da çeşitli sebeplerle uyumayı tercih etmişken..
Ben, ATAMIZIN GENÇLİĞE HİTABESİ'nde:
“Aziz vatanın bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş ve Memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olsa dahi.. DAMARLARINDAKİ ASİL KANDAN ALDIĞI KUDRETLE..”, taraftarı ve Kongre üyesi olmaktan Gurur duyduğum FENERBAHÇE Spor Kulübü de dahil olmak üzere, hiç bir kurum, grup, şirket ve kişiye dayanmadan, ve desteğini almadan, arkadaşlarımla birlikte MÜNFERİT mücadele veren bir TÜRK ÇOCUĞUYUM HOCAM…
Saygılarımla…
 
 
Hanoglu Hakan
 




5 yorum:

  1. Fenerbahçeli olduğum için değil bu ülkede hala uyumayan insanların olduğunu gördüğüm için teşekkürler Hakan bey.

    YanıtlaSil
  2. Yüreginize,kaleminize saglik...Yorum yapmiyorum,bu yaziya yorum yazmak bana göre abesle istigaldir.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler. Sizin gibi altını doldurarak sorgulayabilen insanlara her yerde ihtiyaç var.

    YanıtlaSil
  4. Hakan bey

    Finans background'nuz nedir? Sermaye arttirimi(stock split) tecrubeniz nedir?

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle isminizi ve kim olduğunuzu yazmali daha sonra da bu soruyu sormaliydiniz. Ama yine de cevaplayayım.

      MULKIYE liyim
      LONDRA REGENT'S COLLEGE da International Business Management üzerine MBA yaptım
      Maliye Bakanliginda 6 yil calistim
      Ozel sektörde 20 yildir Finans ve Mali isler direktorlugu yapıyorum
      YETER MI?
      Bir de artik diplomalar değil verilen bilgilerin altindaki belgelerin doğruluğuna baksaniz??
      Yazilarimda BELGESIZ hic bir sey yoktur. Belge okumayi bilmeyen ve yorumlayamayan QTM hala uc maymunu oynamaktadır..

      Saygilar

      Sil